Slutat dricka, slutat röka cigg nu lägger jag av med facebook!

Slutat dricka, slutat röka cigg nu lägger jag av med facebook!

 

- Driver han..

tänker ni säkert, men har ni tänk på hur ni påverkas av hemsidan...?! Really!?


- I mean, what is the first thing you do when you get out on the net?!


Jag ska fan börja köra caveman stilen o step out ur rullbandet, alla går på..

Och lägga ner mer tid till bloggen! Writing is kinda calming... på riktigt!

Den e 18:18 nu och träningen börjar 20:00 i Husby..! ..chilling..!

Lyssnar på Gone till november och jag känner en längtan.. en längtan till något i fjärran.. det närmaste jag kommer till det e o bun... tills jag kommer dit så kommer jag bun..

Men jag e inte där än... så jag bun.

Tills jag e gone till november så kommer jag att hålla ut... 

Im going crazy.

I need to get outta here!

Aaaiit... 18:24 nu.. gtg..! Snart lägger jag ner FB kontot.. Hope 2 c you guys here..!

Rasta.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0