Lystring!

..Asså sorry men nu måste jag demonstrera min skadeglädje! :p

Jag.. My bad..! Jag & Julio G har nog den bästa praktikplatsen någonsin! :O

Vi följer Oscar Supreme Pitré in-motion.

När jag träffade Oscar för första gången så visste jag direkt att han va kool!
Laid back, funky as hell, chill snubbe som har varit in the game sen starten.
Och då snackar jag om
Rob-One, Freeze, Damon Frost, Prime, etc. i Sverige.
Det här va typ då jag träffade Supreme.


Oscar e den i svartvita strumpor, svartvit outfit.


Men nu när jag följer honom så har jag fått reda på att han e Boxnings coach, kock och dansare.
Han e fan nära intill en superhjälte! :p ..så många olika Alter-ego's! *Awsome*
Anyways...
Jag hoppas att jag kommer att kunna förbättra min Locking, u know, hanging out wiv him for nine weeks! :O ;)
I mean, ever since he took Arvid Arvidos in as a partner så har Arvidos blivit mycket bättre och jag tror helt ärligt att han kommer att bli den nya titel hållaren i Locking. *Få inte luft*

I mean... Check this out!



Jag har jobbat med de innan och vet att de e TUNGA! ..men tydligen så vare nå knas och de gick INTE vidare..

Men inte bara Locking, förhoppningsvis så kommer jag börja boxas också! ;p
Och laga mat! ..Inte för att jag inte redan KAN laga mat..! ;p

Supreme va förbi i skolan i onsdags och vi filmade en liten, spontan scen! :D
Det såg fett nice ut och TÄNK att idén bara kom! ..Mayne..!

Imagine what The Bakery can achieve wiv assets like these! :O

Vi redigerar det klippet också och snart lägger jag upp allt så ni får se vad F n' J is up too! ;)


En kompis sa till mig att jag var en smiley abuser, ;p det e jag!
Om inte jag får åtminstone 1 smiley i ett mess, då e något fel..! haha! nu ere sagt! ;P :P (^^,)



My mind is starting to wonder off..!



- Towelie Saved My Life.
Feddy F Fequiere.







Rasta.



Kommentarer
Postat av: Lil Teezy

Di di di didi di di dididi!!!

Fix ur cell dude:)



/Teezy

2010-04-26 @ 12:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0