Konstig Lördag..!

 

 

 

Psst! Looki-here!

Den här lördagen var konstig, äventyrisk och frustrerande!

Har tyvärr inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva kvällen, men som tur va så hade jag med mig min kamera! :D

Enjoi!

 

Det började med att jag mötte upp MB och "ANNONYM" i slussen, sen tog vi oss en liten promenad :)

Sen rörde vi oss in mot stan..

...men vi hoppade av i gamla stan...

*mm! äter Ben & Jerry's Half Baked nu!*

...sen bestämde vi oss för att gå till t-centralen...

*SHOUT OUT till Rajna S. som jobbar i karamellaffären! :)*

 

*SHOUT OUT till Daod från Lugna Gatan, Dear friend and mentor*

*Stil-tips!? :p*

...Btw, så GÅR vi mot rådmansgatan...

- Asså tänk dig, om man inte pallar satsa när man bazz då kan man ba göra en "Mini Sats" (MB)

*LMFAO! :D*

*Fortfarande i rådmansgatan.. Dont worry! du hänger med!

och nej, det är inte min hoj..*

...Sen träffade vi Leo och "ANNONYM" och så rörde vi oss mot en fest i Skogås...

...Det blev en konstig mode när vi anlände till festen...

...Vi drog efter 20 min...

...O så heeela vägen tillbaka till stan för att se vad som händer, fiesta eller siesta...

...Det slutade med att vi gick runt ett litet tag, snackade skit, freestylea sen drog alla hemåt..!

THE END..liksom!


Good Nite! /Fedz TheBoyInTheMirror©


Kommentarer
Postat av: steph

"Asså tänk dig, om man inte pallar satsa när man bazz då kan man ba göra en "Mini Sats"



moget, hah..

2009-09-06 @ 18:46:26
Postat av: steph

"Asså tänk dig, om man inte pallar satsa när man bazz då kan man ba göra en "Mini Sats"



moget, hah..

2009-09-06 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0