God morgon.. eller ere?

 

...!

 

 

Då kom man hem klockan 05.30 igen..!

Eftersom att jag inte har skrivit något på sistone så måste jag säga att det har hänt en jääääääääävla mycket sen sist..!

Ska se om jag kan komma ihåg allt..!

 

  • DETTA HAR HÄNT!

Black N' White chillar på Björnens tak! :)

 

 


 

"Chill"kväll hos mig!

 


 

Jag och Björnen åkte till Linköping för att göra en Michael Jackson tribute på hans kusins 25 års dag.

Vi va där en natt men det var hur skönt som helst att komma härifrån, only for a day!

Vi bodde hos Björnens kusin som bodde skitstort för att bara vara två pers! :O men men, somliga har det.

Det var lite stelt i början, i mean, i was the only brotha over there och det kändes så... Tills alkoholen kom in i bilden! *thank u alcohol*

NI FÅR INTE TRO ATT DE H8ADE PÅ MIG ELLER NÅGOT, THEY DIDN'T!

Men du vet när man känner sig uttittad och annorlunda.. *There u have it!*

Sen gled vi runt i LKP City, we had ourselves some sightseeing! :P sen blev vi hungriga och bestämde oss för att käkaaaaa! :D

HAHAHHA KOLLA!!!

*Stoners Humor*

ANYWAYS, så håller vi på att göra oss i ordning medans de andra förar, sen drog de i förväg till middagen medans vi va kvar hemma och gick igenom koreografin.

 

Sen vare GÅSRAST och lite förkrök! :P :D

 

Aaaaand here we have the show! ;)

 

På väg hem för att byta om och booza lite Minttu! Sen drog vi tillbaka till stället där vi va och fortsatte festa! :D

 

Sen åkte vi hem..!


Freaky Fried-ay!

Helgen därpå så va jag ute med nåra sköna boi's från skolan!

Som vanligt så började kvällen hos mig, vi va 5 pers men lät som en fotbolls stadio! Vi dansade sen spelade straffpoker och därefter började vi flippa med flonkaaaaaaaaa! :P

 

 

Sen drog vi på fest!

 


 

Falkenberg!

 

Jag fick besök utav en gammal vän som kom till stan för att göra ett intagningsprov och för att röva bort mig! :p

Vi gjorde också en MJ tribute fast i FBG!

Det blev kaos tack vare nåra FUCKFACES där nere!

Men showen, overall blev TUNG!

Människorna där nere är bara 2 die 4! Alla e trevliga och jag dööööööööööör för deras dialekt! hahaha!

 

 

STHLM =                FBG

God, bra, snäll =             Gött

 

FBG =                STHLM

Gött =                Rumpa

 

ANYWAYS!!! Så hade jag the time of my life där nere!

SHOUT OUT: Aramis, Alexandra, Rita, Surfer Chick, "Funky" Linus, Dennis D, DJ Abbe, DJ Viktor, "Garagefesten"'s arrangör, Blattarna som jag träffade på Zäta's, Den där random snubben som bjöd på champagne på Zäta's, Familjen Vall aaaaand many, many, many more!

Kärlek till alla som jag träffade där nere! ♥

FALKENBERG AS I REMEMBER IT♥

 

- I'll be back! :)

Det var en gång två snubbar som hette Berg i efternamn.

En dag så var de ute och den ena sa;

- Ser du falken, Berg!?

Den andra svarade;

- Var, Berg!?


...Sen kom man hem till STHfuckin'LM igen...

 

 

Nääe, det e inte alltid som man säger "borta bra men hemma bäst". Där mådde jag bäst, Här mår jag oftast kefft.

The minute i put my foot down in centralen så började mobilen att vibrera och det första mess jag läser står det..

 

 

Jag hörde att du hade gjort si..!? :O

Jag hörde att du hade gjort så..!? :O

Den och den berättade att du hade...!? :O

Jag fick höra utav den, att den hade sagt till den att den såg dig....!? :O

SKJUT MIG.

SMS FRÅN A. VALL.

Lova nu att inte slösa energi på onödig skit. Spara de till viktigare saker som du själv mår bra av.

Du är en underbart fin människa och ta väl hand om dig nu tills vi ses nästa gång.. Hörs senare, puss din Aramis.

 

Det där va exakt vad jag behövde..stöttande ord!

Jag mådde så jävla dåligt när jag kom hem.. psykiskt.

Så jag åkte till mitt ställe, just to clear my mind..!

 

 


 

SWEET CHEEKS!!!!

Dont get it twisted.

Sweet Cheeks (Charlotte Sagrelius) Messade mig och vi skulle träffas! :D

Såååååååååååååååååååå längesen det va vi umgicks! Heartbreaking.

AAAAAAAAAAAANYWAYS så skulle vi ses och hon skulle hjälpa mig att plugga! :)

Jag och SC går in i en mataffär.

Min väska är halvöppen.

Omedvetet packar jag på mig kakor, läsk, Ben n' Jerry's etc.

VIDÖPPEN VÄSKA!

 

Sweet Cheeks

- Eeh..din väska e öppen..

 

Jag dååra

- Ja, jag vet, den e trasig!

..När vi kommer ut..

Sweet Cheeks

- Asså, vad tänker du med?!

 

Jag dååra

- Armbågen, hahah!

Sweet Cheeks

- Din väska e VIDÖPPEN!

Jag dååra

- Driv inte...

Sweet Cheeks

- Den har vart öppen HELA TIDEN!

Jag dååra

- :O :O :O O Du sa inget!?!

 

FailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFailFail

 

 

 

Maryland Cookies, Chocolate stick's, Digestive Olive och Den godaste av allt Sweet Cheeks!

 


 

 

6/10-09 LUCKY DAY!

Dagen började med abs..! :(

SEN HITTADE JAG EN HALVA I FICKAN! :D :P

Sen ringde jag Clark Kent för att avnjuta mitt fynd! :)

SHARING IS CARING, I CARE.


Lördag 17/10-09 Grandpa's 80 y.o Bday + FAMILY REUNION!

Min morfar fyllde hela 80 år! DAMN! :O STILL PIMPIN' THOUGH! ;)

Min morfar har 12 barn med 6 olika fruar och det är till hans förtjänst att vi har en stor, härlig familj!

Vi hade besök från Long Island, New York, Frankrike, Bredäng, Tyresö etc. vi blev typ 60st..! That's nuffin!

Vi e mycket mer! ;)

Jag och Björnen ville göra något speciellt! Check it out! :D

 

 

Love you Papa Luc! ♥

 


 

FIXA

  • CSN LÅN
  • JOBB
  • SKOLAN (Betyg)
  • MITT RUM
  • TVÄTTEN (Gråa klädesplaggen kvar)
  • GAMLA VÄNNER (Ta upp kontakten med gamla vänner, "förnya kontakten")
  • PENGAR
  • SKULDER
  • VINSTER
  • GIG's (Dansjobb, workshops etc.)
  • CV
  • VINTER JACKA


IDAG..!

Som somliga redan vet så har jag börjat jobba på THE CAVE & THE CRIB!

Öppnar 21.00 Lista och fri entré fram till 22.30!!!! INTE EN SEKUND SENARE! KÖR HELA VÄGEN FRAM TILL 03.00!
Resturang Cattelin, Storkyrkobrinken 9 (T-bana: Gamla Stan)
NÄR: Fredagar & Lördagar (Vårdad Klädsel gäller på Lördagar)
ÅLDER : 18 ÅR +
HAPPY HOUR 21.00 - 23.00
Öl 28 kr (Fredagar 26 kr)
4a 52 kr
6a 68 kr
Vinflaska 159 kr HELA KVÄLLEN!
alkholfriaalternativ 27 kr

D ba messa eller maila mig så skriver jag upp dig och ditt sällskap! :)

Sååå feel free to drop by!

 

 

Nu har jag "avreagerat" mig, to the max! enjoy now!

 

Nu tänkte laga lite mat!

 

The Fedz Way! (Pasta Carbonara A La Fedz)

Och som dricka..

*MUMS*


Stay Kool! Fedz/TheBoyInTheMirror©


Kommentarer
Postat av: steph

Stephanie Weaver likes this.

2009-10-24 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0