Long time, no news!

 

 

 

Yo!

Först o främst så vill jag be om ursäkt för att jag inte postar regelbundet som alla andra krigare där ute!

Jag har bloggen för att kunna avreagera mig eller som tidsfördriv..!

helt ärligt..!

MEN! jag blir glad när folk läser och kommenterar!

Jag vill inte bli, som min syrra sa, en B kändis för att jag bloggar, jag vill ba dela med mig ;)

Jag ska försöka skriva ner allt som hänt på sistone.

Sååå, please be patient! Much love!

 


 

Fedz /TheBoyInTheMirror©

 


Kommentarer
Postat av: just another one of bluehill's dancers

thumbs up for your blog! kul o läsa vad andra tycker och tänker ;D

2009-10-25 @ 20:55:51
Postat av: Marie

Hey bro, plz, don´t take it serious och so personal - det där om Bkändis, jag vet att du kommer bli big så det så!

Ang babyshowern, det var mest dom som har barn och blivande foks...sorry, jag skulle ha bjudit dig ändå. Nästa gång. Kram

2009-10-25 @ 21:19:35
URL: http://musmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0