Hahahah! "NattStad"!

Yo!

Jag har så tråkigt att jag googlade mitt namn aaand this is what i found! :p

Min gamla nattstad profil! :p

Dansgolv1


"om HONOM...! 





Fredagen den 8 Juni, 1989 kl 22:45 Port-au-Prince, Haiti. 
Föddes en varelse på 4,29 kg. 

HANS namn föblev Antoine Feddy Fequiere, ett namn som de flesta tydligen känner igen.

HAN föll och slog sig väldigt hårt i huvudet vid förlossningen, och HAN har inte varit "sig lik" sen dess. 


"Men med allt dåligt kommer något bra!" 

HANS syfte till mänskligheten var att dela med sig av sin kärlek, dans och humor. 
Mänskligheten såg HONOM som ett psykfall, ett speed freak, en "MENACE 2 SOCIATY" men där hade de människorna väldigt fel. 
HAN var inte "bara en människa" som har mycket att dela med sig av sitt hjärta, Utan, en människa som spred glädje,kärlek och dans för mänskligheten 
Hatad av många men älskad av få, fortsätter HAN att leva sitt liv med glädje. 

HANS nuvarande sätt att leva är en mysig fyra i Bagarmossen med mor och lillebror. 
Fadern bor kvar i Rinkeby där HAN hade växt up. 
Han ÄLSKAR att dansa, festa , äta, leva livet, lyssna på musik och mycket mer. 

Här kan ni se massor av bilder på bla. honom, vänner, familj, utgång osv. And who knows, you might be in there 2?! 
Get2KnowMeBetter! 
feel free 2 comment!"


www.youtube.com/feddy300

 


 

 

Fedz/TheBoyInTheMirror©

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tja, du förtjänar en kommentar för detta djupa skrivande

2009-11-02 @ 23:50:55
URL: http://Goloose.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0