Gotta go B good..!

ASSÅ FUCK! JAG PALLANTE GÅ UPP TIDIGT OM DET SKA SE UT SOM DET GÖR UTANFÖR!

KLART MAN INTE PALLAR MED SKOLAN..! ..OCH JA, JAG GÅR KVAR I SKOLAN..!

En varm dusch hjälpte..!

Nu så ska jag ba byta om och dra och se Magnus Betnér prata om GENUSDAGEN!

Hoppas att han e rolig..! *jag har ett problem med svenska komiker*

Steph hare nice i min säng.. <3

Snart..! Snaart så tar jag studenten.. då ere slut pårenhär skiten! :(:(:(

Tills dess.. FIX SCHOOL!

But don't get me wrong! jag älskar min skola och folket men tiderna fuckkar!!!! aja...!

gotta go b good..!

..TTYL! Ha en trevlig dag..! *Försök*


TIRED AS A MUTHA/TheBoyInTheMirror©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0